Auteur Topic: Vathorst in beeld  (gelezen 7962 keer)

Offline Admin

• Administrator
  • Vathorst guru
  • Uw administrator
    • Bekijk profiel
Re: Vathorst fotoalbums
« Reactie #15 Gepost op: 08 april 2005, 10:43 »
Citaat
Hallo,

Het fotoalbum van Boulevard 1 t/m 16 is opeens leeg, er stonden toch echt wel tientallen foto's in !!! Staat onder album De Laak. Hoe kan dit ??

Gr. Danielle

In de logs hebben wij kunnen constateren dat er gistermiddag rond half 3 wijzigingen zijn geweest in dit album.
Gelukkig hebben we ook nog de backup. Deze is teruggezet en alles zou nu weer zichtbaar moeten zijn.

Het Vathorst.nu team

Offline Cees

• webredactie
  • kent Vathorst op zijn duimpje
  • *
  • Voor als het water stijgt
    • Bekijk profiel
    • Janssendevries For Friends & Family
Vathorst in beeld
« Reactie #16 Gepost op: 21 maart 2007, 10:41 »
Gisteren zijn er een paar opmerkingen gemaakt door mijzelf met een aantal reacties daarop o.a over dieplinken, gebruik van plaatjes van projectontwikkelaars  in het fotoalbum etc.

Vanmorgen wilde ik hier nog wat aan toevoegen, maar hier is niets meer over terug te vinden.
Wie weet waar deze berichten gebleven zijn of heeft de moderator ze verwijderd?
Wat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt gezien het karakter van op en aanmerkingen.

mvg Cevri

Offline René en Audrey

• weet waar Vathorst ligt
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Vathorst in beeld
« Reactie #17 Gepost op: 21 maart 2007, 11:34 »
Ik heb de opmerkingen ter harte genomen en het album voor iedereen "bewerkbaar" gemaakt.
Verder voegde de discussie niet veel toe m.b.t. dit specifieke album, ik heb als eigenaar van het topic, het topic met de discussie verwijderd en in zijn oorspronkelijke vorm weer toegevoegd.

Het album is nu nog (bijna) leeg, maar de bouw moet dan ook nog starten.

Groet,

René
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2007, 16:08 door René en Audrey »

Offline Rudy

• parkwoningen
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2007, 16:23 »
Ik heb de opmerkingen ter harte genomen en het album voor iedereen "bewerkbaar" gemaakt.
Verder voegde de discussie niet veel toe m.b.t. dit specifieke album, ik heb als eigenaar van het topic, het topic met de discussie verwijderd en in zijn oorspronkelijke vorm weer toegevoegd.

Het album is nu nog (bijna) leeg, maar de bouw moet dan ook nog starten.

Groet,

René

Oh jij bent een lekkere ... als iets je niet zint verwijder je gewoon een heel topic. Dat vind ik pas associaal!

Offline René en Audrey

• weet waar Vathorst ligt
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 22 maart 2007, 17:29 »
Doe niet zo moeilijk zeg, ik heb gewoon een fotoalbum geopend, en daar vond ik een discussie over de Wiki-definitie van "pikken" niet erg relevant.
Wat mij betreft discussie gesloten.

Offline Cees

• webredactie
  • *
  • Voor als het water stijgt
    • Bekijk profiel
    • Janssendevries For Friends & Family
« Reactie #20 Gepost op: 22 maart 2007, 21:40 »
Doe niet zo moeilijk zeg, ik heb gewoon een fotoalbum geopend, en daar vond ik een discussie over de Wiki-definitie van "pikken" niet erg relevant.
Wat mij betreft discussie gesloten.
Ik vind wel dat Rudy daar gelijk in heeft, wat voor jou niet interessant of relevant is kan dat voor een ander wel zijn.
En een Topic sluiten voordat de discussie begonnen is, is wel heel erg kort door de bocht.
En zo'n open fotoalbum is wel een vreemde gang, iederéén kan er mee doen wat hij wil, en eigenaar René is daar wel verantwoordelijk voor.

« Laatst bewerkt op: 23 maart 2007, 13:26 door cevri »

volg ons op Twitter